Dya 's Journey

Dya Aleesya Dya Elmeera

Thursday, November 11, 2010

Susu Ibu II Cooler Bag baru..

Lagi beberapa hari je lagi Elmeera nak masuk 4 bulan. Aku masih lagi meneruskan perjuangan seorang ibu untuk mengepam dan menyimpan EBM untuk baby , alhamdullilah sampai sekarang susu masih ada banyak lagi dan kalau ada rezeki aku nak breastfeed sampai 2 tahun(amin!!) harap-harap dipermudahkan urusanku ni. Sebab masa ngan aleesya, agak tragik kes penyusuan aku ni..aku taknaklah pisang berbuah dua kali. Aku nekad sangat nak breastfeed elmeera.Dari setitik sehingga sekarang aku dpt 70z sekali pam.(itupun manual je..)


Aku gembira sangat ni sebab dapat beli cooler bag yang baru..Fridge to go di Lunatots Putrajaya. Sebelum ni aku pakai termos ais je..huhu.Kalau ais cair tertumpah-tumpah air kat beg aku , agak renyah ..tapi aku fikirkan nekad aku nak breastfeed elmeera, aku harung je segala kekurangan yang ada. So, thanks to Mr.Zaini@Hubby sebab support mama beli cooler bag yang baru ni...lepas ni yang lain ek...i tunggu





Suka sangat..aku teruja ngan beg ni...

No comments:

Post a Comment